חברת ארטייסט גאה להגיש לכם את האוכל הטעים ביותר בכפר סבא והאזור. נגמרו הימים שבהם חיפשת בנרות אחר חברת קייטרינג בכפר סבא. מהיום בכל פעם שצריכים אוכל לאירוע, ולא משנה אם מדובר על אירוע גדול או אירוע קטן, פונים אלינו בארטייסט ונהנים ממגשי אירוח איכותיים וטעימים שמגיעים עד לפתח ביתכם.

בארטייסט שדרגנו ושכללנו את חוויית הקייטרינג המוכרת לכם ואנחנו מציעים לכם לארח בסטייל עם מגוון מגשי אירוח. אצלנו אתם לא צריכים להתפשר על מנה אחת או שתיים ואתם לא צריכים להסתבך בלדאוג למנות מיוחדות וזאת בזכות העובדה שכל המנות שלנו מיוחדות והיתרון הגדול ביותר שיש למגשי האירוח זו האפשרות לגוון וליהנות מכמות רבה של מנות ייחודיות ששונות זו מזו.

 

קייטרינג כפר סבא זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



קייטרינג לאירועים בכפר סבא והסביבה

קייטרינג כפר סבא עם מגשי אירוח - ארטייסט

אצלנו בארטייסט תמצאו מנות שמגיעות מכל רחבי העולם. אנחנו הקייטרינג היחידי בכפר סבא שמאפשר לכם ליהנות משילוב ייחודי של פטיפורים צרפתיים, מגשי קיש במגוון מלהיב של מילויים, מגשי גבינות בוטיק ואפילו סלטים וקנקנים של סנגריה תוצרת בית. אנחנו משקיעים את כל המשאבים שלנו כדי שחוויית האירוח שלכם ושל אורחיכם תהיה האיכותית ביותר. צוות העובדים שלנו עובד יומם ולילה תחת שרביטו של השף קונדיטור יניב שבח, בוגר בית הספר הגבוה לקולינריה "תדמור", ויחד הם עובדים במרץ כדי להבטיח את הטעמים המאובחנים והאיכותיים שלנו.

אנחנו ערוכים לסייע לכם באירוח כל סוג של אירוע שאתם מתכננים. בין שמדובר על אירועים עסקיים וקטנים, כמו למשל הרמת כוסית או חגיגות קידום, ובין שמדובר על אירועים גדולים יותר כמו חגיגות בר ובת מצווה, בריתות ואפילו בארוחות שישי שבא לכם להתפנק עם אוכל טוב ולא לבשל. הייחוד שלנו נעוץ בשילובים שאנחנו מאפשרים לכם לעשות, שילובים שאין לאף חברת קייטרינג אחרת בכפר סבא אשר יהפכו גם את הארוחה הקטנה ביותר לחגיגה שכול מי שנוכח בה יזכור.

קייטרינג איכותי בכפר סבא זה ארטייסט

קייטרינג כפר סבא עם מגשים מתוקים - ארטייסט

כחברת בוטיק אשר מתמחה בשירותי קייטרינג בכפר סבא אנחנו מודעים לצורך הקבוע שלנו לחדש ולרגש את המנות שאנחנו מציעים. הלקוחות הנאמנים שלנו יודעים שכל מנה ומנה שהם יזמינו מאיתנו תעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות שאפשר. אנחנו עובדים רק עם חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שיש, המגיעים אלינו מהספקים המורשים והטובים ביותר שיש בארצנו. אנחנו משתדלים תמיד לעבוד עם ספקים מקומיים כדי שהאוכל שלנו יהיה עונתי וטעים ומעל הכול – אנחנו לעולם לא משתמשים במשפרי טעמים ותוספים כאלו ואחרים. אנחנו מאמינים בלב שלם כי לאוכל שלנו יש טעמים מורכבים אשר מעוררים את בלוטות הטעם גם בלי שנסתמך על תוספים חיצוניים.

אתם מוזמנים לקרוא את הביקורות הרבות שאנחנו מקבלים מלקוחותינו. הדבר החשוב לנו ביותר, אפילו יותר מאיכות האוכל, זה שלקוחותינו יהיו מרוצים ושבעים. הצוות שלנו יעמוד לרשותכם ויסייע לכם להרכיב את תפריט מגשי האירוח המושלם ביותר בעבור האורחים שלכם, זאת בנוסף לעזרה שאנחנו מציעים בבחירת כמות המגשים המתאימה שתבטיח שאף אחד מהאורחים שלכם לא יישאר רעב, אך שגם לא יישארו לכם יותר מדי שאריות שילכו לפח.

לא משנה אם אתם עומדים בפני חגיגות יום הולדת, ארוחת שישי משפחתית, ברית מילה ביתית או אפילו אירועים גדולים יותר – אנחנו בארטייסט עומדים לשרותכם ונשמח לספק לכם את המטעמים המרהיבים והטעימים ביותר שאפשר להשיג. כל מגשי האירוח שלנו (וכל שאר המנות הנלוות שאנחנו מציעים) מחזיקים בתעודת כשרות חלבית. לצפייה בתעודת הכשרות אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

קייטרינג כפר סבא - עם מגשים מלוחים ומתוקים - ארטייסט