אירועים הם הדבר החשוב ביותר שיש לאדם, בין אם מדובר על בר מצווה, חתונה או ברית אנחנו רוצים כי האירוע שלנו יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אך אירוע מוצלח אינו נולד סתם כך אלא מדובר בתהליך ארוך של הכנות שלעתים מתרחש לאורך חודשים. עלינו לבחור את הספקים הטובים ביותר, למצוא את המיקום המנצח של האירוע והדבר הכי חשוב הוא לבחור באוכל האיכותי ביותר שאנו יכולים למצוא. הדבר הראשון שעליו האורחים מסתכלים כאשר הם באים לאירוע זהו האוכל, על כן אנחנו צריכים להשקיע באוכל כמה שיותר. אם אתם מחפשים טוויסט מלהיב ורוצים להכיר לאורחים שלכם עולם חדש של טעמים מגרים, אתם צריכים לקחת מגשי אירוח. מגשי אירוח טבעוניים הינם אחד הדברים הטעימים ביותר שיש כאשר הם מוכנים על ידי האנשים הנכונים ויכולים להיות מגשי אירוח מפנקים מאוד.

מגשי אירוח טבעוניים זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



קייטרינג טבעוני – כי לא כל אחד יכול להכין מגשי אירוח טבעוניים

מגשי אירוח טבעוניים - סלטים ומאפים - ארטייסט

אורח החיים הטבעוני הוא אחד הפופולריים ביותר בישראל והוא מצריך מחברות הקייטרינג להשתנות ולשלב בתפריטים שלהם מגוון של מנות טבעוניות. כיוון שאנחנו בארטייסט מאמינים שחומרי גלם איכותיים הם הבסיס לכל מתכון, ישבנו זמן רב ועמלנו על פיתוח ועל התאמה של מתכונים שלא משולבים בהם מוצרים מן החי כדי לייצר מגוון של מנות טעימות ומזינות ואנחנו גאים להציג בפניכם את התוצאה – קולקציית מגשי האירוח הטבעוניים של ארטייסט.

אם אתם רוצים לארח עם מגשי אירוח טבעוניים, חשוב מאוד שתיקחו קייטרינג ושף שמתמחים בעולם הטבעוני. שף המכין אוכל טבעוני זה עולם אחר לגמרי משף המכין אוכל בשרי ואת זה אנחנו צריכים לקחת בחשבון. אם אתם רוצים כי האוכל שלכם יצא טעים ומגרה אל תתפשרו וקחו רק קייטרינג טבעוני. ישנם הרבה שרלטנים בשוק המשנים את תפריטם חדשות לבקרים וטוענים כי הם יכולים להכין אוכל טבעוני, אך זוהי אינה האמת ואנו צריכים להיות מודעים לכך. רק קייטרינג טבעוני אסלי שזהו תחום עיסוקו ביום יום יבטיח כי אתם תקבלו את האוכל הטבעוני המגיע לכם. אל תגידו שלא אמרנו לכם, אוכל טבעוני יכול להיות הדבר הכי טעים שיש, אם רק תשקיעו קצת בחיפושים אחר אוכל זה ותבחרו בקייטרינג איכותי. למעט המגשים הטבעוניים חברתנו מספקת מגשי אירוח ליום הולדת לכל הגילאים לבית ולמשרד.

כדי לייצר מגשי אירוח טבעוניים טעימים צריך להאמין במשימה ולהאמין שהתוצאות יכולות להיות מדהימות. שפים רבים שמציעים מנות טבעוניות לצד מנות לא טבעוניות עושים זאת רק כדי שיוכלו לסמן וי על גזרת האפשרויות הטבעוניות. אבל אצלנו בארטייסט הגישה היא שונה לגמרי. השף קונדיטור יניב שבח, שעומד מאחורי כול המתכונים שלנו, הוא חסיד של תנועת ה – Farm To Table וכחלק מהאני מאמין שלו הוא נוהג להשתמש בירקות ובפירות מקומיים ועונתיים באופן קבוע.

בעבורנו הכנה של מגשי אירוח טבעוניים היא לא אתגר ולא דבר יוצא דופן. אנחנו מאמינים כי אוכל טבעוני שווה ברמתו, אם לא גובר בטעמיו, על הרבה מנות אחרות שמכילות מוצרים מן החי. כאשר אנחנו מגישים מגשי אירוח טבעוניים ללקוחותינו אנחנו עושים את כל המאמצים שהחוויה כולה תהיה מושלמת ואנחנו לא מוותרים על שום שלב בדרך, הכול כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים שהאוכל שתגישו לאורחיכם יהיה הטעים והאיכותי ביותר שיש.

מגשי אירוח טבעוניים שכולם יאהבו

מגשי אירוח טבעוניים - ארטייסט

כדי לשבור את הסטיגמה שהשתרשה על האוכל הטבעוני החלטנו בארטייסט להציע מגשי אירוח טבעוניים צבעוניים ומלאים בטעמים מפתיעים. אנחנו לא מציעים רק סלטים, אף על פי שהסלטים שלנו טעימים להפליא, אלא מנות מתוחכמות שמבוססות על חומרי גלם איכותיים אשר מפעילים את כול בלוטות הטעם. היה חשוב לנו להשקיע זמן רב גם בנראות וגם בטעם של מגשי האירוח הטבעוניים שלנו, וזאת בעיקר כדי להראות לכולם שאין מה לפחד מאוכל טבעוני ושהמגוון הטבעוני שלנו שווה ברמתו למגשי האירוח החלביים שלנו.

מגשי האירוח הטבעוניים שלנו הם הפתרון המושלם לכל אירוע – בר מצוות, חתונות, בריתות ואפילו אירועים עסקיים. כל אחד ואחד מהמגשים שלנו נוצר כדי לעמוד במכלול הציפיות שלכם, בלי לוותר על דבר בגזרת הטעם, הנראות, המרקם והאיכות. בין שמדובר על מגשי הירקות הפשוטים ביותר ובין שמדובר על מנות מתוחכמות יותר כמו המבורגר טבעוני המבוסס על עדשים ופטריות, אנחנו מתחייבים בפניכם כי כול חומרי הגלם שלנו מגיעים מהמקורות האיכותיים ביותר וכי אנחנו לא משתמשים בשום תוספים ומשפרים למיניהם. אנחנו מאמינים כי הטעם של הירקות, הפירות ושאר חומרי הגלם הוא עשיר בבסיסו כך שרק מעצם שילוב הטעמים הנכונים אנחנו מסוגלים לייצר חוויה קולינרית ייחודית ומרהיבה, שבמקרה היא גם טבעונית

מה אפשר למצוא במגשי האירוח הטבעוניים של ארטייסט

מגשי אירוח טבעוניים מתוקים - ארטייסט

התפריט הטבעוני שלנו בגזרת מגשי האירוח מכיל בתוכו את כל הדברים שאתם יכולים לדמיין. כהתחלה יש לנו מגשים בסיסיים שמכילים בתוכם ירקות, אנטיפסטי ופירות העונה. הכול מגיע חתוך, מפולט ומוכן לאכילה ישר מהמגש. לצד המנות האלו אנחנו מגישים גם כמה סלטים שכבר מזמן הפכו לחלק קבוע מההזמנות של מרבית לקוחותינו. הסלטים הבולטים ביותר הם סלט העדשים השחורות והסלק שהצבעוניות המפתיעה שלו מצליחה לעורר סקרנות והטעמים העשירים שלו יגרמו לכך שלא תוכלו להפסיק לאכול ממנו, וכמובן שאם לא נזכיר את סלט תפוחי האדמה שלנו אז יהיו כמה לקוחות שיתרגזו.

אבל מעבר למנות האלו אנחנו מציעים לכם עוד המון סוגים של מגשי אירוח טבעוניים ייחודיים שתוכלו למצוא רק אצלנו בארטייסט.(למידע נוסף על טבעונות >> ) כך למשל ההמבורגרים הטבעוניים שלנו כבר הצליחו למצוא את מקומם הקבוע על שולחנות אירוח של קרניבורים וכדורי הטראפלס הטבעוניים שלנו כבר קנו לעצמם שם ברחבי הקהילה הטבעונית כולה. אבל מעל הכול אנחנו הכי גאים בשני סוגי מגשי הפטיפורים שלנו – המלוחים והמתוקים, אשר מצליחים להגיע לפסגות של שלמות קטנה ומדויקת.

מגשי אירוח טבעוניים