יום הולדת, חג, שינוי בחיים… אלו רק חלק מהסיבות לתכנן מסיבה. כחלק מהתכנון יש לקבל החלטות רבות כמו מי יהיה מוזמן, היכן תתקיים המסיבה, איזו מוזיקה תתנגן ועוד. החלטה חשובה נוספת נוגעת לכיבוד וכאן אנחנו באים לעזרה. מגשי אירוח למסיבות סוגרים פינה, הם מציעים כיבוד טרי, מגרה וטעים אשר מונח כבר על המגש ומוכן להגשה. כל שיש לעשות הוא לשים את המגשים באזור הכיבוד ולתת לאורחים ליהנות.

ישנם יתרונות רבים להזמנת מגשי אירוח. אין צורך להתאמץ ולהכין כיבוד לבד ואין צורך לחפש אחר חברת קייטרינג שתגיע למקום עם אנשי שירות. המגשים מתאפיינים בפינגר פוד, אוכל שאפשר לאכול גם עם הידיים בשל המידות הקטנות של המנות. צורת הגשה זו לא מחייבת ישיבה לצורך אכילה ולכן היא מושלמת למסיבה קלילה.

מגשי אירוח למסיבות זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



סוגי מגשי אירוח למסיבות

מגשי אירוח מציעים כל טוב, שלל מנות מרשימות וטעמים בלתי נשכחים שמשתלבים באופן מושלם בכל מסיבה. מבחינת האירוח, ניתן להזמין מנות מלוחות חלביות וטבעוניות, ירקות חתוכים, סלטים משובחים, שלל קינוחים לסיום מתוק של האירוע ואפילו שתייה. הנה דוגמה לתפריט אירוח למסיבות:

  תפריט חלבי תפריט טבעוני
פתיח מלוח מגש מיני קיש כריכוני בריאות טבעוניים
פתיח מלוח נוסף קונכיות בצד עלים במגוון מילויים קציצות ירק טבעוניות
תוספת ירקות מגש ירקות בתוספת מתבלים מגש אנטיפסטי
סלטים סלט עגבניות שרי ומיני מוצרלה סלט קינואה בריאות
מאפים בצד סלסת מאפים מלוחים סלסת לחמניות טריות
מתוקים פטיפורים חגיגיים פטיפורים מתוקים טבעוניים
צבעוני, מתוק ומפתיע מקרונים בצבעים מגש פירות העונה

היתרונות של מגשי אירוח למסיבות

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל מסיבה ולכן אחת השאלות שיכולה לעלות היא מהם בעצם היתרונות של מגשי אירוח חלבי.

מגשי אירוח למסיבות - ארטייסט

שפע הטעמים

רבים מהאורחים שמגיעים למסיבה לא מצפים לטעמים יוצאי דופן אך אין כל סיבה להתפשר. מגשי אירוח למסיבות מאפשרים למשתתפים ליהנות ממגוון רחב של מנות בטעמים יוצאי דופן כשכל מרכיב נבחר בקפידה רבה. ממאפים מלוחים, אנטי פסטי ועד קינוחים קטנים ומתוקים, כל ביס הוא תענוג יוצא דופן. אין כל ספק, את האירוח של המסיבה לא ישכחו לעוד הרבה זמן.

נראות יוצאת דופן

אנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים וככל שהדבר נוגע למגשי האירוח דרך ההגשה גורמת לכל האורחים להתרגש. עוד לפני הביס הראשון ישנה התרגשות וכמובן, הטעמים משלימים את החוויה שמשתלבת נהדר בכל מסיבה. בין אם מדובר על אירוח ביתי, עסקי, מסיבה גדולה או קטנה, המגשים מוסיפים צבעוניות וכיף להציע אותם למשתתפים.

 

טריות שמורגשת בכל ביס

כולם רוצים לאכול אוכל טרי ומגשי האירוח מציעים פתרון מושלם לכך. כל מנה מוכנה בזמן הקרוב ביותר למסיבה והיא מוכנה להגשה ברגע שהמסיבה מתחילה. הדרך בה מתוכננת המנה והתפריט נבנה מאפשרת לאורחים ליהנות מביס מלא בטריות. ההתחייבות לחומרי גלם איכותיים, הכנת כל הזמנה באופן אישי ובזמן הקרוב ביותר למסיבה, מאפשרים לאורחים ליהנות מטעמים יוצאי דופן.

שפע של אפשרויות

ישנם של למגשי אירוח למסיבות. ממגשים חלביים ועד טבעוניים, מסלטים ועד אנטי פסטי וכמובן שלל קינוחים שכולם יכולים ליהנות מהם. בהתאם למספר המשתתפים שצפויים להגיע אפשר לגוון במנות כשאפשר לבנות תפריט שיתאים באופן ספציפי למסיבה. כמו כן, עבור מסיבות הקשורות בחגים ניתן לשלב מגשים מותאמים כמו מקרונים כחול-לבן למסיבת יום העצמאות ועוד שלל אפשרויות.

ארטייסט מגשי אירוח - מגשי אירוח למסיבות

הכי נוח להגשה

אפשר להגיד כי המגשים כולל מגשי קינוח הם הדרך המושלמת להציע כיבוד לאורחי המסיבה. המנות השונות מגיעות על מגשים כשהן לא רק יפיפיות וצבעוניות אלא גם מאורגנות בצורה שתאפשר לגשת בקלות, לבחור את המאכל האהוב וליהנות מהטעם הנפלא. המגשים מגיעים ״מוכנים״ וכל שיש לעשות הוא להניח אותם על השולחנות או אזור הכיבוד. בסיום המסיבה כל שיש לעשות הוא לאסוף את המגשים וזהו, הכול מסודר.

התאמה למסיבות שונות

מגשי אירוח הם דרך נפלאה להציע כיבוד לאורחים. זוהי דרך הגשה מעולה למסיבות קטנות ביתיות, מסיבות במקום העבודה, מסיבות גדולות ואפילו מסיבות טבע. כל מה שיש לעשות הוא להסתכל על שפע המנות, ליצור תפריט אירוע מועדף המותאם לסגנון ולכמות המוזמנים, לבצע הזמנה של המגשים וליהנות מטעמים, טריות ויופי שמשאירים טעם של עוד.

מגשי אירוח למסיבות - חברת ארטייסט