כשמתכוננים לאירוע יש לנו המון סידורים לארגן עוד לפני שהאירוע בכלל קרוב לתחילתו. אחד מהדברים שאנחנו מקדישים לו את הזמן הרב ביותר זה שלב החיפוש אחר חברת הקייטרינג. אז הרשו לנו לפנות לכם זמן ולחסוך מכם את החיפוש – חברת ארטייסט גאה להציג את הפתרון האידיאלי לכל אירוע – מגשי אירוע חלביים.

מגשי אירוח מאפשרים לך להציע לאורחים מגוון של אפשרויות, כאשר כל אחת מהאפשרויות טעימה יותר מקודמתה. כל אחת ואחת מהמנות שאנחנו מציעים היא תוצר ידיו של השף קונדיטור יניב שבח, וכל אחת מהמנות שלנו מיוצרת רק מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. אנחנו לעולם לא משתמשים במשפרי טעמים או בחומרים אחרים מסוג זה, אלא אנחנו מאפשרים לכם לטעום את הרעננות ואת העושר העילאי ששמור רק לאוכל איכותי אמיתי.

לפרטים נוספים ולהזמנות – צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם במציאת שילוב הטעמים האידיאלי לאירוע שלכם.

מגשי אירוח חלבי זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח חלבי – משנים את כללי המשחק של בעולם האירועים

מגשי אירוח חלבי – משנים את כללי המשחק של בעולם האירועים - ארטייסט

יש כל מיני פרמטרים למדוד את ההצלחה של אירוע – המוסיקה, הלוקיישן, האווירה וכו'. אבל למרות כל הפרמטרים האלו, קשה להתווכח כי הדבר החשוב ביותר בכל אירוע הוא האוכל. לא משנה אם מדובר על אירועים קטנים או על אירועים גדולים, על אירועים שמתקיימים בגן אירועים או על כאלו שמתקיימים בחצר המשפחתית. מגשי אירוח חלבי יצליחו להשאיר חותם עמוק על כל הנוכחים ברמה כזו שגם זמן רב אחרי האירוע עוד יזכרו את האוכל שהוגש בו.

מגשי אירוח חלבי מכילים בתוכם סוגים שונים של מנות, כאשר הדבר המשותף לכולן (מלבד הטעמים המופלאים) זה שבכולם מדובר על מנות קטנות ומרובות, מה שמכונה גם – פינגר פוד. בבסיס הרעיון להגשה של מגשי אירוח חלביים באירועים נעוץ הרצון שלנו לפנק את האורחים שלנו עד כמה שאפשר ולהציע להם שפע של מאכלים.

בעבר האפשרויות שהיו לנו להסעיד את אורחינו היו מצומצמות וגם כיום, מרבית חברות הקייטרינג מציעות לבחור שתיים או שלוש מנות לאירוע. מגשי אירוח חלבי לעומת זאת מציעים עושר ואושר בזכות הגיוון והעובדה שכל אחד ואחת מהאורחים שלכם בוודאות ימצא משהו שהוא אוהב לאכול. אז במקום לחשוש ולהיות חרדים שיש מספיק אוכל ושכולם יהיו מרוצים, הזמינו מאיתנו בארטייסט מגשי אירוח חלביים ודעו שאתם בידיים בטוחות.

האפשרויות הבלתי נגמרות של מגשי האירוח החלביים שלנו

האפשרויות הבלתי נגמרות של מגשי אירוח חלבי שלנו - ארטייסט

בחברת ארטייסט אנחנו שמים דגש על שלושה אלמנטים שבעבורנו הם החשובים ביותר – טעם, מגוון ואסתטיקה. השף קונדיטור שלנו יניב שבח עמל לילות כימים על מתכונים ייחודיים שלוקחים את המנות המוכרות לנו ועושות עליהן סיבוב מודרני ומרענן. אנחנו מאמינים כי אוכל הוא דרך לתקשר בין אנשים ובאמצעות אוכל מתוחכם, אך טעים, אפשר לעלות חיוך על פניו של כל אדם ואדם. מגשי אירוח החלביים שלנו הם אולי הדוגמה הטובה ביותר לכך כיוון שהם יאפשרו לכם לטייל במקומות שונים בעולם – החל במדינות אירופאיות כמו צרפת ואיטליה, דרך הלבנט ועד המזרח הרחוק. רק כדי להתחיל ולהניע את בלוטות הטעם שלכם, אנחנו רוצים לספר לכם על כמה מהמנות הפופולריות ביותר שלנו.

מגשי קנאנפס
מאז התחלנו למכור מגשי אירוח חלבי ועד היום מגשי הקנאפס שלנו ניצבים בגאון בתור המגש הפופולרי ביותר ולכן אנחנו בכל שנה ושנה ממציאים אותו מחדש ומרעננים אותו עם טעמים חדשים. כך למשל תוכלו למצוא במגש זה מנות כדוגמת קאנאפס קרם פלפלים על בסיס של עוגיית חרדל, קאנאפס של קרם סלק מתובל בווסאבי עם "קוויאר" שחור היושב על בסיס של עוגייה פיקנטית.
מגשי הגבינות
אומנם הטעמים של מגשי הגבינות שלנו ייקחו אתכם להרים המושלגים של אירופה, אך בפועל כל הגבינות שלנו מיוצרות בארץ. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם משקי הבוטיק המצטיינים בארץ ומציעים לכם ליהנות מסוגי הגבינות הפופולריות ביותר כמו קממבר, סנט מור, שמנת, כדורי גבינת עיזים ועוד.
מגשי מוס קוקטייל
לא פלא שמגשי המוס קוקטייל שלנו הפכו לפופולריים במיוחד שכן הם משלבים שניים מהדברים האהובים ביותר – קוקטיילים ומוסים. בחרנו שניים מהקוקטיילים האהובים ביותר ורקחנו מהם מוסים ייחודיים שלא רק משלבים את הקוקטיילים בתוכם, אלא נעשו כמחווה לאותו הקוקטייל. למשל יש לנו את מוס הוויט ראשן (White Russian) אשר מבוסס על קרמו אספרסו אלכוהולי עם מוס וניל חלומי וקוביות של ג'לי וודקה שמעניקות לכל הקינוח קיק.
מגשי קראנצ'יפנים
רק המחשבה על מגשי הקראנצ'יפנים שלנו לבדה מצליחה לעלוץ חיוך. מדובר על מגש עמוס במאפים ייחודיים שמבוססים על פחזניות, אך הם הרבה יותר קראנצ'ים מפחזנית רגילה, וממולאים בקרם וניל פטיסייר או בקרם שוקולד.

הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת מגשי האירוח החלבי לאירוע שלכם, וזה כולל כמובן את פיצוח הכמות המדויקת שתספיק לכלל האורחים, כל שעליכם לעשות זה להתקשר אלינו או להשאיר פרטים ונחזור אליכם.

מגשי אירוח חלבי - ארטייסט