מתכננים לארח כמה חברים לאירוע קטן? מחפשים אלטרנטיבה מקורית וטעימה לארוחה משפחתית? מגשי האירוח לאירועים קטנים של ארטייסט הם הפתרון האידיאלי. בארטייסט אנחנו מייצרים בעבורכם מגשי אירוח שיתאימו לכל אירוע, קטן כגדול, וישלבו את כל סוגי האוכל שחשקה בהם נפשכם. כדי להבטיח שהאירוע שלכם ירשם כהצלחה מסחררת, אנחנו מוודאים שכל מגשי האירוח שלנו יגיעו אליכם טריים ולשם כך אנחנו משתמשים רק בחומרי הגלם הטובים ביותר, ללא כל תוספת של משפרי אפייה או חומרים משמרים.

מגשי אירוח לאירועים קטנים זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו למגשי אירוח ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



אל תדאגו מהאוכל – מגשי אירוח שמתאימים לאירועים קטנים

אל תדאגו מהאוכל – מגשי אירוח שמתאימים לאירועים קטנים - ארטייסט

אחת הדאגות העיקריות שלנו בבואנו לארח אירוע קטן בביתנו היא מה נגיש לאורחים. מגשי האירוח לאירועים קטנים שלנו נוצרו כדי לשחרר אתכם מהדאגה המרכזית הזו ולאפשר לכם להתרכז בכל שאר הדברים, אך בעיקר המטרה שלנו היא לאפשר גם לכם ליהנות מאוכל איכותי וטעים שמסעיר את החושים.

במגשי האירוח לאירועים שאנחנו מכינים תמצאו שילוב טעמים קולינריים ייחודי שמאפשר לכם ולאורחים שלכם לצאת לסיור מסביב לעולם בלי לצאת מהחדר. כל מגש ומגש מעוצב ומסוגנן כדי להתאים לתוכנו, אך מעבר לאסתטיקה הדבר העיקרי שאנחנו מייחסים לו חשיבות זה הטעמים. כך למשל מגש כריכוני לחמניית הסלק שלנו מאופיין בצבעים סגולים עזים שמושכים את העין, אך גולת הכותרת היא שילוב הטעמים שממתין בפנים. האופציה הראשונה שתוכלו לבחור בה היא כריך עם ריבת צ'אטני משמש שעליה מונחים פלחי זוקיני צהוב ורענן שנח על משטח של גבינת  מפתיעה ועל כל זה ממתינה גם אורוגולה קריספית. האופציה השנייה כבר לוקחת אותנו למחוזות מעט שונים וזאת בזכות השילוב הקסום של גבינת קמבבר עם פלפל שחור שיוצרת חיבור שמיימי עם חמאת הפקאן ופלחי הקולורבי שטובלים בעלי אורוגולה.

עוד אחד מהאלמנטים המהותיים והמרעננים של מגשי אירוח  בארטייסט נעוץ בכך שאנחנו מתמחים בפינגר פודס. המהות של הפינגר פודס היא אוכל קטן שאפשר לאחוז בו בשתי אצבעות, וכך האוכל מתלווה בצורה הרמונית לאירוע ולא מונע מאנשים מלהשתתף בכל חלקיו. אחד החששות מפינגר פודס היא שהאוכל לא יספיק, אך גם אם האירוע הקטן שלכם מכיל עשרה אנשים וגם אם הוא מכיל 25 אנשים, אנחנו נדאג שאף אורח לא יישאר רעב. בזכות הניסיון שלנו ביצירה ובהכנה של מגשי אירוח לאירועים קטנים וגדולים, אנחנו יודעים לייעץ במדויק על כמות המגשים שתספיק לאירוע שלכם.

הקונספט שמאחורי פינגר פודס כמגשי אירוח לאירועים קטנים

הקונספט שמאחורי פינגר פודס כמגשי אירוח לאירועים קטנים - ארטייסט

כמו הרבה דברים במטבח העילי, גם מוצאו של רעיון הפינגר פוד הוא במטבח הצרפתי. את ההשראה לכל סגנון ההגשה של אוכל קטן ועשיר בטעמים שאפשר לאכול בשניים או שלושה ביסים אפשר לראות בקאנאפס. מקור המילה קאנאפס מגיעה מהמילה הצרפתית לספה והרעיון הוא שהאוכל מונח בתוך כריך כפי שאנחנו מונחים בספות. מלבד העובדה שאפשר להגדיר את הקאנאפס ככריך הצרפתי האולטימטיבי, נהוג להגיש אותו בשילוב טעמים של מתוקים ומלוחים וזאת כדי לעודד את האורחים לשתות וליהנות מהאירוע עוד יותר.

השף קונדיטור שלנו בארטייסט, יניב שבח שואב את ההשראה שלו באופן עמוק ביותר מהמטבח הצרפתי, אך לצד זאת הוא תלמיד מסור של מטבחים נוספים כמו המטבח האיטלקי ולכן אנחנו מציעים שילוב טעמים ייחודי שלא עוצר בגבולות מסוימים, אלא לוקח אתכם אל עבר חוויה ייחודית המשלבת בין אסתטיקה וטעמים כפי שהיא משלבת בין מטבחים שונים.

בזכות הבחירה שלנו לייצר מגשי אירוח לאירועים קטנים המבוססים על פינגר פודס אנחנו יכולים להרחיב את האופקים ולשלב בין כל העושר והגיוון שתרצו. זה אומר שבפועל תוכלו להגיש באירוע שלכם טאפאסים מעוררי השראה ותיאבון לצד תפריט סלטים עשיר שמגובה בסנגריה שובבה או במיץ סחוט טרי מתפריט הנלווים שלנו. מובן שזו רק דוגמה אחת מכל היצע האפשרויות והשילובים שתוכלו לעשות ובאתר שלנו תמצאו עוד המון שילובים והפתעות של מאכלים מתוקים ומלוחים כאחד.

הזמנה של מגשי אירוח לאירועים קטנים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך

הזמנה של מגשי אירוח לאירועים קטנים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך - ארטייסט

 

ארגון והפקה של אירוע קטן דורש זמן לא פחות מאירוע גדול, לפעמים העובדה שהאירוע הקטן נערך בבית פרטי ולא באולם אירועים מאלץ אותנו לעבוד עוד יותר לקראת האירוע, ולצד זה יש עוד אינספור משימות ודברים שצריך לעשות כדי להבטיח את הצלחת האירוע. הרשו לנו בארטייסט להוריד מכם מעמסה אחת ובכך להקל עליכם מהלחץ.

כל הסיבה שלשמה הקמנו את חברת ארטייסט כחברה שמתמחה במגשי אירוח ביתי ועסקי הייתה כי כאשר אנחנו בעצמו חיפשנו משהו בסגנון הופתענו לגלות כי אין בנמצא. מאז אותו היום ביססנו את שמנו כמובילים בתחום הקייטרינג לאירועים קטנים וגדולים ומגשי האירוח שלנו כבר הספיקו לעשות טוב ולהביא שמחה באלפי אירועים של אנשים מרחבי הארץ. אבל אל תסמכו על המילה שלנו ותראו מה ז'אנה אוחיון כתבה עלינו באחת מההמלצות הרבות שקיבלנו – "הזמנו שירות קייטרינג של ARTaste וזו הייתה אחת ההצלחות הגדולות של האירוע שלנו. החל בהכוונה הסופר מקצועית, נעימה ושירותית ועד האוכל בעצמו – טעים בטירוף".

נשמח מאוד לשוחח איתכם ולהבין בדיוק מה אתם רוצים ומחפשים כדי שנוכל להציע לכם את השילוב המתאים ביותר של מגשי אירוח לאירוע שלכם. צרו איתנו קשר דרך האתר או באמצעות הטלפון ואחד מאיתנו יעמוד לשרותכם בחיוך. מובן שאפשר גם לבצע הזמנה באופן ישיר באתר שלנו שבו גם תמצאו פירוט על כל אחת ואחת מהמנות שלנו, לצד תמונות שיגרמו לכם להיות רעבים כבר מעכשיו.

מגשי אירוח לאירועים קטנים - ארטייסט