ימי הולדת הם תמיד סיבה למסיבה וזה לא משנה אם אתם מציינים את היום בחגיגה קטנה במשרד או עם חברים ומשפחה שבאים אליכם הביתה כי בשני המקרים האלו כנראה תזדקקו לכיבוד ומגשי אירוח ליום הולדת הם הפתרון המושלם בעבורכם. מגשי אירוח לימי הולדת מביאים אליכם הביתה את חוויית הקולינריה של מסעדת גורמה, אבל בלי הגינונים שמסביב, כך שכל אחד ואחת יכולים לשדרג את חגיגות יום ההולדת עם מטעמים וחברים טובים.

"רצינו להודות לכם על האירוע הטעים שארגנתם לנו ביום הולדתו ה-70 של אריה. הכיבוד בשיטת ה"פינגר פוד" היה טעים להפליא. כל המנות היו מושלמות. הכמות הייתה נדיבה, הסלטים היו טריים ומשובחים." אליס ואריה לבנטון, לקוחות מרוצים.

חברת ארטייסט מציעה מגוון ייחודי של מגשי אירוח ליום הולדת שמאחורי כל אחד ואחד מהם יש תהליך ארוך של מחשבה ותכנון קפדני וממושך. כדי לייצר כל אחד ממגשי האירוח שלנו אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שאפשר להשיג ומעל לכך, אנחנו משקיעים את כל האנרגיה והמחשבה שלנו כדי להפוך את יום ההולדת שלכם לחוויה בלתי נשכחת שכל אורח ואורחת יחזרו ממנה כשהם שבעים, מרוצים ועם חיוך גדול על הפנים.

עבודה במשרד יכולה להיות מלחיצה מאוד. כאשר עובדים במשרד ההווי החברתי והאווירה יכולים להפוך את העבודה לקלה ונעימה יותר. חלק חשוב מהווי ואווירה בכל משרד הוא חגיגת ימי הולדת לכל העובדים. במסיבות ימי הולדת בכל מקום עבודה אנשי הצוות השונים יכולים לקבל הזדמנות טובה להכיר אחד את השני ולהתחבר. במסיבות יום הולדת במשרד כדאי להשקיע בכיבוד ולהזמין מגשי אירוח ליום הולדת איכותיים מחברת קייטרינג. מגשי האירוח יכולים לכלול מאכלי גבינות טובים כמו למשל מאפים, מתוקים או אפילו גבינות יוקרתיות. מגשים אלו ישדרגו את האווירה במסיבה ויהפכו אותה למהנה יותר ונעימה יותר. השקעה במסיבה ובכיבוד שיהיה בה יכולה להפוך את יום ההולדת לאירוע מהנה לכל המשתתפים בו.

מגשי אירוח ליום הולדת זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח ליום הולדת בעבודה

מגשי אירוח ליום הולדת בעבודה - ארטייסט

עבודה במשרד יכולה להיות מלחיצה מאוד ולכן כאשר עובדים במשרד מתגבשים הווי חברתי ואווירה ייחודיים שהופכים את העובדים למשפחה מאוחדת. כך מרביתנו הופכים את העבודה שלנו לחוויה נעימה וקלילה יותר, אך חלק חשוב ובלתי נפרד מההווי בכל משרד זה חגיגות ימי ההולדת של העובדים. מסיבות ימי הולדת בעבודה הן הבסיס ליצירת קשרים וחברויות בין אנשי הצוות השונים וזאת ההזדמנות הטובה ביותר שלנו להיפתח ולהכיר זה את זה בצורה אמיתית וכנה. לא הרבה יודו בכך, אך מה שמאפשר את החיבור הזה כמעט בכל המקרים זה מגשי האירוח שמתלווים למסיבה.

מגשי אירוח ליום הולדת במקום העבודה שוברים את השיגרה התעסוקתית וככל שנשקיע בהם יותר ונציע אוכל איכותי, כך נתרום לגיבוש העובדים ונבטיח שהאירוע שלנו לא יישכח. מגשי אירוח לימי הולדת יכולים לכלול מאכלי גבינות טובות או מגשי מאפים מתוקים ומלוחים. אפשר להזמין גבירות יוקרתיות ומגש ירקות לצד יין איכותי ולמעשה אצלנו בארטייסט תמצאו את כל סוגי מגשי האירוח ליום הולדת שישדרגו את האווירה במסיבה ויהפכו אותה לאירוע חד פעמי שעוד ידובר עליו דורות קדימה.

מגשי אירוח ליום הולדת בבית

מגשי אירוח ליום הולדת בבית - ארטייסט

ימי הולדת הם סיבה להתכנס עם היקרים והאהובים עלינו ולחגוג יחד איתם, ולמען הגילוי הנאות הסיבה שהקמנו בכלל את "ארטייסט" הייתה כדי לחגוג יום הולדת לביתנו הבכורה. מגשי האירוח לימי ההולדת שלנו מותאמים לכל אירוע באשר הוא – אירוע קטן, אירוע גדול, בבית או בחוץ. אנחנו ערוכים ומוכנים להגיש לכם מטעמים קולינריים מעוצבים עד לרמת הפרט הקטן ביותר כדי שיום ההולדת שלכם יהיה הגדול ביותר שהאורחים ידעו.

הסוד שמאחורי יום הולדת מוצלח מתחיל קודם כול בזה שחתן (או כלת) השמחה יהיו רגועים ושלווים. ימי הולדת מוצלחים שכוללים מסיבה או אירוע לחברים דורשים מאיתנו לעבוד ולהפיק את האירוע, מה שלא יושב בקנה אחד עם מנוחה ושלווה. אז במקום שאתם תעבדו, תבשלו ותאפו – תנו לנו לעשות את העבודה בעבורכם ולדאוג שאפילו כלים לא תצטרכו לשטוף בסוף. מגשי האירוח שלנו לימי הולדת מורכבים מ"פינגר פודז", מנות קטנות ועתירות בטעמים שאפשר לתפוס ולנשנש בעזרת שתי אצבעות בלבד. צורת האכילה הזו מאפשרת לאורחים לדגום ולטעום כמה שיותר מנות, אך באותו הזמן הם לא צריכים להיות עסוקים בצלחת ויכולים להמשיך לבלות ולשוחח.

לחובבי המתוק והפחמימות יש לנו במיוחד מגשי אירוח מתוקים ומופלאים שמשלבים בין מאפים שאנחנו אופים בעצמנו לבין פטיפורים ושאר מתוקים שיסעירו את החושים. ולחובבי המלוח יש לנו גם הרבה מה להציע, החל בקישים ומאפים מלוחים, דרך סלטים מפתיעים ומרהיבים ועד מטעמי גבינות מולחים.

מגשי אירוח לימי הולדת – להביא את המסעדה הביתה

מגשי אירוח לימי הולדת – להביא את המסעדה הביתה - ארטייסט

מגשי האירוח לימי הולדת של ארטייסט הומצאו כדי להחליף את הישיבה במסעדה, אך לא לוותר על איכות האוכל וטריותו. השף קונדיטור שלנו, יניב שבח, הוא בוגר של לימודי בישול בבית הספר תדמור אך מעבר לכך הוא עבר סטאז'ים והכשרות אצל טובי הקונדיטורים ואנשי הפטיסרי בעולם. כל מנה ומנה שתמצאו באתר שלנו נוצרה כדי לרגש ומאחורי כל ביס יש הבנה מלאה של התחושות שיעלו בכם. אנחנו מאמינים שאוכל הוא הדרך שלנו לדבר זה עם זה ובעזרת מגשי האירוח לימי ההולדת שלנו אנחנו רוצים להפיץ שמחה ואהבה גם באירוע שלכם.

לקראת האירוע הבא שלכם אתם מוזמנים תמיד לדבר איתנו ונשמח לסייע לכם בכל דבר שקשור למגשי האירוח. הצוות שלנו מנוסה מאוד ובעזרת מעט נתונים נוכל לדעת כמה מגשים ידרשו כדי לוודא שכל האורחים שלכם יהיו שבעים ואיש לא יישאר רעב. אנחנו מציעים תמיד לשלב בין כמה סוגים של מגשי אירוח כדי להבטיח את החוויה המדהימה ביותר.

חשוב להגיד שכל המגשים שלנו כשרים בהשגחת הרבנות של כפר סבא, לצפייה בתעודת הכשרות שלנו, ושבכל רכישה מעל 800 ₪ תוכלו לקבל את ההזמנה עד אליכם הביתה.

מגשי אירוח חלביים לחגיגת חגים במשרד

מגשי אירוח חלביים לחגיגת חגים במשרד - ארטייסט

בחירה של מגשי אירוח חלביים יכולה להתאים מאוד לאירועים של ציון חגים ומועדים בכל משרד. בחגים חשובים כמו ראש השנה או פסח נהוג לערוך אירוע הרמת כוסית עם כיבוד במשרד. האירוע יכול לתרום לגיבוש של העובדים ולסייע להם להכיר אחד את השני יותר לעומק. אירועים אלו יכולים להיות מהנים מאוד וקלילים וחלק חשוב ועיקרי בהם הוא הכיבוד. כיבוד לאירועים במשרד ובמיוחד כיבוד למסיבות חג יכול להיות מאפים איכותיים מאוד וסוגים שונים של לחמים. הכיבוד יכול לכלול גם דגים או גבינות מלוחות וגבינות מתוקות. הכיבוד יכול לכלול גם עוגות טעימות מאוד ואפילו מבחר מפירות העונה.

למה גבינות הן כיבוד מושלם לישיבות במשרד?

למה גבינות הן כיבוד מושלם לישיבות במשרד - ארטייסט

 

באופן כללי כיבוד חלבי שכולל מגוון רחב של גבינות הוא הכיבוד המושלם לכל ישיבה בכל משרד. ישבות במשרד יכולות להיות ארוכות מאוד ופעמים רבות גם מייגעות. כאשר הישיבות נמשכות עד לשעות הערב המאוחרות כל הנוכחים בהם יכולים לחוש רעב, עצבנות ושעמום. כאשר יש בישיבה כיבוד טעים ומזין אז הישיבה יכולה להתנהל בצורה פרודוקטיבית יותר. ההחלטה שתפריט הכיבוד של הישיבה יכלול משקאות מתוקים ומאכלי גבינה טעימים תמצא בוודאי חן בעיני כל המשתתפים.

ישיבה שיש בה כיבוד שונה של דגים מלוחים ודגים מעושנים, גבינות קשות ורכות, קרואסונים, בורקסים, לחמים ולחמניות יכולה להיות ישיבה שהיא בילוי לכל דבר. השקעה בתפריט שיש בישיבות במשרד יכולה להיות השקעה שתחזיר את עצמה בדמות תפוקה גבוהה יותר של העובדים, נכונות רבה יותר שלהם לעבוד וגם הרגשה אישית שלהם שהם מוערכים ושכיף להם לבוא בכל בוקר לעבודה ולעשות כמיטב יכולתם.

 

מגשי אירוח ליום הולדת