המשמעות של שבת חתן הינה יצירת המשכיות החגיגות שלאחר האירוע המשמח שהתקיים, ובמקרה זה – חתונה או עלייה לתורה. על פי המסורת, נמשכות החגיגות כ-7 ימים לאחר יום החתונה או העלייה לתורה ונהוג לשמוח במהלכם לשמח את החתנים.
בעבר הי נהוג לחגוג שבת חתן בבית הפרטי של החתן, אירוע מרגש שהתנהל באווירה משפחתית ואינטימית, ולפעמים אפילו צפופה, הסיבה לכך היא בעיקר כי מדובר בעלייה לתורה ביום שבת, אורחי האירוע היו צריכים נשארים לישון בבית המארח, וכך יכלו להגיע לבית הכנסת ברגל. זה אומר גם שצריך היה למצוא מקום מתאים לאירוח של הרבה אנשים, ולמקומות חנייה בשביל כולם. והכי חשוב – לדאוג לכיבוד לשבת חתן. חוץ מזה צריך לחפש סידור בשביל הילדים ולארגן את הבית. כאמור זוהי מטלה לא פשוטה, אבל מהנה ומגבשת.

מגשי אירוח לשבת חתן זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



אירוע טעים ומכובד מתחיל עם מגשי אירוח לשבת חתן

מגשי אירוח לשבת חתן - ארטייסט

בואו נסכים שהכיבוד לשבת חתן הוא אחד הגורמים העיקריים שמביא אנשים לשבת חתן ועם כל הכבוד למאורע המרגש, אוכל תמיד עושה את זה לאנשים.
את האוכל בשבת חתן נוהגים להגיש ממגשים גדולים ומלאים בכול טוב, מגשי אירוח לשבת חתן הם בדרך כלל רחבים ואפשר להעמיס עליהם ללא חשש.
כשאתם מתכננים שבת חתן כל המשפחה מתכוננת ביחד וישנה חלוקת תפקידים,
תמיד יש את מי שאחראי על הכיבוד לשבת חתן, והוא גם יהיה זה שידאג לאוכל הכי טוב, לסידור ועריכה של מגשי האירוח ולהגשתם בדיוק בזמן.
כמובן שברוב המקרים יעזרו לו אנשים נוספים שיקלו על עבודתו, אבל בין כל האנשים הללו לא תמצאו את החתן עצמו.
החתן ינוח בבית ויתכונן לאירוע המשמח והמרגש שיערך בדרך כלל בבית הכנסת המקומי.
במהלך יום האירוע לא יטריחו את חתן השמחה תרתי משמע והוא יופיע רק בזמן הטכס עצמו בבגדים מסורתיים וחיוך על הפנים.

מגשי אירוח לשבת חתן