אחת הבעיות הגדולות ביותר בתחום ההסעדה היא מציאת מכנה משותף רחב ככל האפשר שיתאים לכמה שיותר אנשים המגיעים לאירוע ספציפי. כמו בכל אירוע אצלנו בארץ מגיעים אנשים מרקעים שונים, בעלי העדפות שונות ומחפשים את סוג המאכלים האהובים עליהם.

למעשה מי שמחליט איזה קייטרינג לקחת הם בעלי האירוע והם אלו שגם מכירים את כל הצדדים באירוע ויודעים איזה קייטרינג מתאים יותר לאורחים שלהם. דבר שחשוב לשים אליו לב, במידה והאירוע שלכם הוא לא אירוע מאד מאד מצומצם ואינכם מכירים את כל האורחים בצורה טובה, כדאי מאד שתבחרו בקייטרינג לאירועים כגון קייטרינג חלבי כשר שלנו עם מגשי אירוח, על מנת למנוע מצב שחלק מהאורחים לא יוכלו לאכול מטעמי כשרות או מצפון ובטח שלא יעלבו.

לצפייה בתעודת הכשרות שלנו לחצו כאן

קייטרינג חלבי כשר זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



אז איך בוחרים קייטרינג חלבי כשר לאירועים?

קייטרינג חלבי כשר מבית ארטייסט

הרבה מאד מהחששות של אנשים בנוגע להזמנת קייטרינג כשר, או קייטרינג חלבי כשר לאירועים הוא בהיצע שהם יוכלו לקבל באירוע שלהם. אני רוצה להגיד לכם שאין מה לחשוש, חשבו על כמות המאכלים שאתם מכירים שאינם מכילים בשר או עוף ושימו אותם על השולחן, אני לא בטוח שיהיה מקום. ישנו מגוון אדיר של מאכלים שאפשר להגיש במסגרת קייטרינג כשר ומובטח לכם אירוע מוצלח מבחינת אוכל.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קייטרינג חלבי הוא כמובן, סוף האירוע. אם בכל אירוע אחר כאשר מגיעים לסוף האוכל יש תחושת אכזבה קלה מטעמם של הקינוחים מכיוון שטעם הפרווה בולט בהם, הרי שבקייטרינג חלבי הקינוח יהיה בלי טעמי לוואי, מושקע ומלא טעם טוב.

קייטרינג חלבי או מגשי אירוח?

מגוון רחב של מגשי אירוח של קייטרינג חלבי כשר - ארטייסט

בדרך כלל, חברות הקייטרינג יעשו גם מגשי אירוח, אך בסופו של דבר ההחלטה היא של בעלי האירוע, בעלי האירוע יכולים להחליט בשיתוף עם חברת הקייטרינג להגיש לאורחים מגשי אירוח או שבחרו בקונספט של אירוע רגיל ולהגיש קייטרינג רגיל.

בדרך כלל אם מדובר באירוע קטן ובעלי האירוע החליטו על סוג אוכל של קייטרינג נהוג להזמין קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, אך אין זו קביעה, מכיוון ששוב, כל בעל אירוע יכול להזמין סוג שונה של אוכל.

קייטרינג חלבי כשר