גלו דרך להפתיע את האורחים שלכם עם אוכל מדויק וטעים שיהפוך כל אירוע לסיפור הצלחה. פינגר פוד מאפשר לכם להגיש מגוון רחב של מגשי אירוח עם מנות טעימות מכל רחבי העולם. במקום להתלבט ולבחור מנה אחת או שתיים שיתאימו לכול האורחים שלכם, הבחירה בפינגר פוד חלבי מאפשרת לכם ליהנות מכול העולמות האלו יחדיו.

אז תשכחו את כל מה שהכרתם וחשבתם על אוכל לאירועים כי יש כוכב חדש בשכונה – מגשי פינגר פוד חלביים. לפרטים נוספים ולהזמנות על מגוון המנות שאנחנו מציעים, אתם מוזמנים ומוזמנות ליצור איתנו וקשר עוד היום.

פינגר פוד חלבי זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מה מיוחד בפינגר פוד חלבי?

פינגר פוד חלבי מחברת ארטייסט מגשי אירוח

הרעיון שעומד מאחורי הקונספט של פינגר פוד הוא בבסיסו לאפשר לאורחים ליהנות ממגוון של מנות ולא לצמצם את הבחירה שלהם לכדי אחת מבין שתי אפשרויות שקיימות. מגשי אירוח של פינגר פוד חלבי מציעים שפע של מנות לבחור מתוכן, כמו מגשים עמוסים בכריכונים העשויים מבצק חלה אוורירי ובמגוון של מילויים וטעמים, או כמו מאפי הכרישה עם הגבינה המלוחה וזיתי הקלמטה שאף אורח לא יוכל להניח מידו. אבל יותר משהבחירה בפינגר פוד מאפשרת לאורחים שלכם שפע והיצע, הבחירה הזו משחררת את האירוע כולו מכבלי השולחן והופכת את האירוע לאינטראקטיבי יותר ולכזה שמעודד יותר אינטראקציה בין הנוכחים.

עוד דבר שהופך את הבחירה בפינגר פוד החלבי שלנו לבחירה נהדרת היא העובדה שבחירה זו מתכתבת עם טרנדים סביבתיים. כאשר אנחנו בוחרים בתצורה של מגשי אירוח לאירועים שלנו, אנחנו למעשה מדייקים את כמות המזון שאנחנו מזמינים והתוצאה הישירה היא שיש פחות בזבוז של אוכל שזו אחת הבעיות הגדולות של החברה המערבית.

היתרונות של הזמנת פינגר פוד חלבי לאירוע שלך

פינגר פוד חלבי - סנדוויצ'ים - ארטייסט

פינגר פוד בכללותו, ופינגר פוד חלבי בפרט, הפכו בשנים האחרונות לטרנד הקולינרי הלוהט ביותר בישראל ויש לכם סיבות רבות. להלן כמה מהיתרונות המרכזיים שסייעו לפינגר פוד להפוך ללהיט קולינרי:

אין בלאגן – פינגר פוד חוסך מאיתנו את הצורך לבשל ולעמוד במטבח שעות על גבי שעות. במקום זאת אפשר פשוט להזמין מגשים מלאים במנות פינגר פוד חלביות ולהיות בטוחים שהאוכל יהיה ברמה הגבוהה ביותר ושלאחר מכן גם לא נצטרך להמשיך ולעבוד על ניקיון הכלים.
כולם מרוצים – כל מי שאירח אירוע בימי חייו מכיר את הלחץ העצום שיש עלינו בבואנו לבנות תפריט, ולא משנה אם אנחנו מבשלים בעצמנו או עובדים עם קייטרינג. הלחץ שנצליח לדאוג שגם הבעייתיים ביותר יהיו מרוצים ושיהיה להם טעים הוא עצום והבעיה היא שאנחנו לא יכולים באמת לבשל את כל סוגי האוכל כדי לסגור את כל הפינות. אז זהו, שפינגר פוד מאפשר לנו בדיוק את זה – להזמין הרבה סוגים של אוכל טעים כדי שכולם יהיו מרוצים.
כולם חברים של כולם – באירועים יש מעין קטע כזה שאנשים נוטים להישאר במעגלים החברתיים המוכרים להם, אף על פי שלפעמים אנחנו רוצים לשבור מעגלים ולייצר חברויות חדשות. אבל כאשר מארגנים את האירוע כולו סביב האוכל וכולם יושבים בשולחנות שקבעו להם, אין אפשרות להכיר אנשים חדשים. הבחירה בפינגר פוד מרעננת את תצורת האירוח כולה ומעודדת את האנשים לדבר ולייצר אינטראקציה.
זה פשוט להפליא – למרות העושר והיופי שיש למנות הפינגר פוד החלביות שלנו, הפתרון כשלעצמו הוא פשוט להפליא. מדובר על מגשי אירוח שבהם מונחות מנות טעימות ומגרות ולמעשה מעבר לכך אין כאן שום התחכמות ושום דבר מעבר, ועדיין הפתרון הפשוט הזה מצליח להתאים לכל סוגי האירועים.

אילו אפשרויות של פינגר פוד חלבי קיימות?

פינגר פוד חלבי - ארטייסט

אנחנו בחברת ארטייסט עומלים לילות כימים כדי לייצר בעבורכם עושר קולינרי מפעים ויוצא מגדר הרגיל. השף קונדיטור שלנו, יניב שבח, גיבש סביבו צוות עובדים חרוצים ומיומנים ויחד הם מייצרים מאכלים מלאי טעם שעשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וללא שימוש כלל במשפרי טעמים וחומרים שכאלו. אנחנו מאמינים בלב שלם כי לאוכל שלנו יש את הטעם הטוב ביותר כאשר הוא מקבל את מלוא תשומת הלב ובמנה אחת יושבים זה לצד זה רכיבים שחיבורם מתעלה על חלקם היחסי בנפרד.

כדי לאפשר לכם ליהנות מאירוח ללא טרדות ובעיות יצרנו בעבורכם כ – 80 סוגים שונים של מגשי פינגר פוד חלבי שתוכלו לבחור מתוכם. כל אחד ואחד מהמגשים האלו הורכב לאחר מלאכת מחשבת ארוכה וזאת כדי להבטיח שהטעמים, וגם העיצוב הוויזואלי, יהיו מרהיבים ואיכותיים ככל האפשר. אם אתם לא משוכנעים באילו מהמנות שלנו לבחור, אז נשמח לעמוד לשרותכם ולסייע לכם לבחור את מנות הפינגר פוד המתאימות ביותר בעבור הרכב האורחים שלכם, ומובן שגם נסייע לכם לדייק את הכמויות בצורה הטובה ביותר.

 

פינגר פוד חלבי - מבחר מגשי אירוח - ארטייסט