כשאנחנו מארחים אנחנו דואגים שלכל אחד ואחת מהאורחים שלנו יהיה משהו לאכול. בעבר היה מדובר על מטלה לא פשוטה שדרשה הכנות מרובות, אך כיום אפשר פשוט להזמין מגשי אירוח שונים שיתאימו לכל אירוע ולכל מאורע. אצלנו בארטייסט אנחנו מבינים כי ישנם אנשים שנמנעים ממאכלים מסוימים, בין שזה יהיה מסיבות בריאותיות או מסיבות אחרות, ולכן השקענו מאמצים רבים בפיתוח של מגשים מיוחדים שמותאמים לדיאטות שונות. אז הרשו לנו להציג בפניכם את מגשי האירוח ללא גלוטן שלנו.

מגשי אירוח ללא גלוטן זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח ללא גלוטן אך מלאי טעם

מגשי אירוח ללא גלוטן אך מלאי טעם - ארטייסט

אנשים שרגישים לגלוטן התרגלו לאורך השנים להסתפק במועט כיוון שבמרבית המקומות לא היה להם מה לאכול. מגשי האירוח ללא גלוטן שלנו משנים את חוקי המשחק ומאפשרים לכולם ליהנות מאוכל טעים ואיכותי שבמקרה הוא גם ללא גלוטן. בעוד אחרים רואים ביצירת מנות ללא גלוטן משימה מיותרת, אנחנו בארטייסט מרגישים שזו משימת חיינו וזו בדיוק הסיבה שהחלטנו להשיק מגוון של מנות ומגשים ללא גלוטן.

השף הראשי שלנו, יניב שבח, מאמין שחומרי גלם טריים וטבעיים יכולים להעניק לכל מנה טעמים מלאים וארומטיים וכי אין צורך להשתמש במשפרי טעם ואפייה למיניהם. בעזרת ההכשרה המקצועית שלו, בוגר לימודים בבית הספר תדמור וסטאז' מקצועי ב – Potel et Chabot, ובעזרת הניסיון שרכש לאורך שנות עבודה רבות במטבחי עילית, מצליח שף יניב לייצר מגשי אירוח ללא גלוטן שמבוססים על טהרת חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומיוצרים בטכניקות בישול מתקדמות.

המגשים ללא הגלוטן שלנו אומנם לא מכילים גלוטן, אך הם מיוצרים בסביבה שבה יכול להיות שאריות גלוטן.

מגשי אירוח ללא גלוטן – הפתרון לכל אירוע

מגשי אירוח ללא גלוטן – הפתרון לכל אירוע - ארטייסט

מגשי האירוח שלנו מתאימים לכל אירוע ומאורע. אנחנו מתמחים במגשי אירוח עסקיים שמתאימים לאירועי חברה, הרמת כוסית וכל סוג של מאורע עסקי, אך לצד זאת אנחנו מציעים גם מגשי אירוח ביתיים לכל מי שמעוניין לארח בביתו ולפנק את אורחיו במטעמים יוצאי דופן.

מגשי האירוח ללא גלוטן שלנו מתאימים לכל אירוע ואירוע בזכות המגוון העשיר שאנחנו מציעים. תוכלו למצוא אצלנו מגשים של סלטים מפנקים ועשירים בטעמים, מגשי ירקות חתוכים לילדים הקטנים, מגשים מלוחים עם גבינות וממרחים ממכרים וכמובן שמגשים מתוקים שיעלו את האנרגיה באירוע שלכם לשחקים. כמו כן, יש לנו מגשים מיוחדים של מנות נלוות שתוכלו לצרף ושם ממתינות לכם הפתעות כמו ערכות קפה משובח ואפילו קנקנים של סנגריה ביתית ומיצים סחוטים.

אם באירוע שלכם יש רק כמה אנשים שנמנעים מגלוטן, אתם לא חייבים להזמין רק מגשי אירוח ללא גלוטן. אנחנו מאפשרים שילוב של כל סוגי המגשים ובשיחה איתכם נשמח להמליץ לכם גם על שילובים מוצלחים וגם על הכמות המדויקת כדי להבטיח שכל האורחים שלכם יחזרו הביתה שבעים ומרוצים.

דברים לדעת על מגשי האירוח ללא הגלוטן שלנו

דברים לדעת על מגשי האירוח ללא הגלוטן שלנו - ארטייסט

 

את חברת ארטייסט הקמנו, יניב ועפרה שבח, בסמוך ללידת ביתנו הבכורה. התכנון המקורי שלנו היה להזמין את כל החברים ואת כל המשפחה שלנו לאירוע קטן ואינטימי שישלב את כל סוגי האוכל שאנחנו אוהבים. בחלומות שלנו ראינו פוקאצ'ות, פטיפורים, גבינות בוטיק ושאר מטעמים משובחים מרחבי העולם אבל ככל שחיפשנו יותר התאכזבנו יותר לגלות כי לא קיים דבר כזה בארץ. ( למידע נוסף על התחום ללא גלוטן >> )

באותו הרגע הבנו שיש לנו רעיון מנצח וביתנו השנייה נולדה – ארטייסט. כיום ארטייסט היא החברה המובילה בישראל בייצור של מגשי אירוח בוטיק לאירועים ואנחנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות מאוכל גורמה, בנוחות של ביתם ובלי הצורך לעשות כלים ולעבוד קשה לפני או אחרי האירוע. לאחרונה השקנו תפריטים חדשים ומיוחדים של מגשי אירוח ללא גלוטן ומגשי אירוח טבעוניים. אם זה נשמע לכם כמו הדבר שחיפשתם כל חייכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, אם אתם חושבים שאנחנו מפריזים – אתם מוזמנים לקרוא את התגובות החמות שאנחנו מקבלים מלקוחותינו. הנה דוגמה קטנה:

"לעופרה ויניב
תודה רבה על היחס, האדיבות, הסבלנות והנחמדות ועל המאכלים המופלאים שעשו לנו את האירוע. ידעתם לייעץ לנו בהתאם לאירוע הספיציפי ולענות לכל שאלה באדיבות.
הכול היה לא פחות ממושלם.
האריזה הפשוטה והנוחה, המגשים המסודרים בעיצוב ללא פשרות – כל זאת, בשילוב החומרים האיכותיים והטעם המעודן, השאירו את האורחים שלנו פעורי פה.
בהחלט השארתם אותנו עם טעם של עוד, וכבר התחלנו לחשוב על תירוץ לאירוע נוסף כדי שנוכל ליהנות שוב מהמעדנים שלכם!
יישר כח!
בטי ומרסלו שלו"

מגשי אירוח ללא גלוטן - ארטייסט