ילדתם תינוק או תינוקת? מזל טוב!

יש לכם שבוע לארגן את הברית או הבריתה, לקבל החלטה כמה אנשים להזמין והיכן לחגוג את האירוע, באולם אירועים או בבית (במידה ומתאפשר). אם החלטתם לעשות את האירוע באולם, אז הרבה דאגות יורדות מליבכם ואין צורך לדאוג לקייטרינג לאירועים, אך במידה ויש לכם אופציה לחגוג את האירוע בבית והחלטתם לעשות זאת, יש לכם כמה וכמה דברים חשובים לארגן, שולחנות וכסאות, מוזיקה, סכו"ם וכמובן לדאוג להזמין מגשי אירוח מקייטרינג לברית.

מגשי אירוח לברית זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו והזמינו מגשי אירוח - ארטייסט

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח לברית כפתרון פשוט לפינוק אורחים

מגשי אירוח לברית מחברת ארטייסט

הפתרון הפשוט ביותר לדאוג לאוכל לאורחים הוא הזמנת מגשי אירוח לברית אשר אנחנו דואגים ומספקים לכם. את המגשי אירוח תקבלו לפי תפריט שנקבע מראש, בדרך כלל, בברית נהוג להזמין הרבה מנות ילדים מכיוון שרבים מן האורחים מביאים את ילדיהם. המגשים מגיעים ארוזים עד לבית האירוע, לכם יהיה נותר להוריד את הניילונים ולהגיש לאורחים.

מגשי אירוח לברית מתאימים בנוסף לאירוע ברית בבית כנסת, המגשים אינם משאירים לכלוך וקלים לניקיון. אז נשאלת השאלה מה מביאים לברית בבית כנסת? יש דברים רבים שניתן להביא, כסף במעטפה (כמובן לא בשבת), מתנות שיוכלו לשמש את ההורים לתינוק, מתנות לאמא ועוד.

לקייטרינג לברית מחירים שונים, המחיר משתנים מתפריט לתפריט, ממה שהזמנתם מחברת הקייטרינג, אם לדוגמא גם מספקים לכם כוסות וסכום חד פעמי וכדומה, יש חברות קייטרינג אשר מספקות פתרון כולל לאירועים.

חברתנו מספקת מגוון רחב של מגשי אירוח כשרים לאירועים, לבר מצווה, לשבת חתן, מגשים לכיבוד למשרד ועוד.

מגשי אירוח לברית