מגשי האירוח היוקרתיים של ארטייסט מציעים שילוב קסום של פינגר פוד אקסקלוסיבי ואסתטיקה קפדנית ומעוצבת, אשר במבט ראשוני יופיים גורם ללב להחסיר פעימה, אך כאשר מחזיקים אותם בשתי אצבעות וטועמים ההתרגשות והשמחה מציפים את הגוף בסחרחורת קלה של עונג. אנחנו משקיעים בכל מגש ומגש את מלוא תשומת הלב ודואגים שכל רכיב שבו אנחנו משתמשים יהיה האיכותי ביותר שאפשר להשיג. מגשי האירוח הינם ללא חומרי טעם וריח כימים וללא משפרי טעם ואבקות אפייה למיניהן, האוכל שלנו הוא טרי וטבעי ועל ידי כך הוא מצליח גם להיות מפתיע ומרענן. לאירוע היוקרתי שלכם מגיע הכיבוד הטוב ביותר וזה בדיוק מה שמגשי האירוח היוקרתיים שלנו מציעים – כיבוד יוקרתי של מסעדת שף אצלכם בבית או בכל מקום שתרצו. לפרטים נוספים ולהזמנות צרו איתנו קשר.

מגשי אירוח יוקרתיים זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח היוקרתיים של ארטייסט – חוויה חד פעמית

התפקיד של האוכל בחיים שלנו הוא הרבה יותר מאשר להניע אותנו ולהיות לנו כמו דלק למכונית. אנחנו ניזונים מאוכל בארבעה חושים עיקריים – הריח, המישוש, הטעם, השמיעה והראייה. רק כאשר כל החושים האלו מקבלים את מבוקשם בו זמנית, האוכל שלנו הופך להיות מאורע של פעם בחיים. על ידי כך שבחרנו להציע במגשי האירוח היוקרתיים שלנו רק פינגר פוד אנחנו מצליחים לעורר את החושים ולהפוך את האכילה לאירוע בפני עצמו.

ארטייסט מגשי אירוח יוקרתיים - פלטת מתוקים מובחרים

מנות פינגר פודז הן למעשה מנות קטנות שאפשר לאחוז בשתי האצבעות ולאכול ישר. אלו מנות שטעמן המרוכז מתפוצץ בחלל הפה ומעלה בנו תחושות וזיכרונות שלא ידענו שאוכל מסוגל לעלות. בארטייסט אנחנו מתייחסים למגשי האירוח היוקרתיים שלנו ברצינות והשף קונידטור שלנו, יניב שבח, עומל לילות כימים על יצירה של מנות חדשות ומפתיעות שמבוססות על טכניקות בישול ואפייה מודרניות וקלאסיות כדי להגיע לכדי שלמות קולינרית.

כל מגשי האירוח שלנו מעוצבים ומרשימים, אבל מגשי האירוח היוקרתיים שלנו מהונדסים בצורה ייחודית שמאפשרת להם לבלוט בלי לצעוק. אנחנו דואגים בעבורכם לכל הפרטים הקטנים ביותר – הזיגוג שעל מגשי האירוח המתוקים, הסכו"ם שילווה את מגשי הסלטים ואם תרצו נוכל גם להציע לכם שירותים נוספים כמו צוות מלצרים מקצועי ושירותי בר שתייה.

מה אפשר למצוא במגשי האירוח היוקרתיים שלנו

מגשי אירוח יוקרתיים -מגשים עם מבחר גבינות ופרות

  • מגשים של גבינות בוטיק איכותיות ממיטב המחלבות והגבנים הישראלים.
  • קוקטיילים מרשימים וצבעוניים.
  • פטיפורים מתוקים.
  • מוסים מלאי אלכוהול (וגם בלי כמובן)
  • מגשי אירוח טבעוניים
  • קינוחי פטיסרי קלאסיים
  • קינוחים איטלקיים
  • עוגות
  • כריכונים לחמניית סלק
  • פטיפורים מלוחים
  • ועוד המון

מגשי אירוח יוקרתיים – הפתרון המושלם לאירוח ביתי

אומנם מגשי האירוח היוקרתיים שלנו מתאימים לאירוח בכל מקום שתרצו, אבל הכיף הגדול ביותר הוא לארח בנוחות הבית שלנו ולהציע אוכל טעים ואיכותי ברמה של מסעדת שף. כל המגשים שלנו מיוצרים באופן ידני ותוך כדי שימוש בחומרי הגלם איכותיים בלבד. אנחנו לא מוסיפים למנות שלנו שום דבר מלאכותי ולא משתמשים בטריקים כדי לשפר טעמים באופן כזה או אחר, אנחנו מציעים לכם רק אוכל אמיתי וטעים שמצליח לרגש בזכות היותו כזה.

ארטייסט מגשי אירוח יוקרתיים -מגשים עם עוגיות ביס

בזכות מגשי האירוח שלנו אתם יכולים להתרכז רק באירוח. אתם לא צריכים לעמוד במטבח ולבשל שעות וימים לפני, אתם לא צריכים לדאוג לכלי אירוח ואתם בוודאי לא צריכים לעשות כלים אחרי שהאורחים הולכים. אתם יכולים להיות כולכם שקועים באירוח מושלם.

הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בייעוץ כדי להציע לכם את השילוב המושלם של מגשי אירוח שונים, ככה שתוכלו ליהנות מכל פלטת הטעמים שאנחנו מציעים ולא לוותר על דבר. אם אתם חוששים כי מישהו יישאר רעב אז דעו כי זה מעולם לא קרה באירועים שלנו – אנחנו מוודאים מראש תמיד כי יש כמות מספקת של אוכל לכל האורחים ותמיד מייעצים ללקוחותינו על הכמות המתאימה שתשלב בין כל סוגי האוכל, הרגישויות והדיאטות השונות שקיימות.



"ליניב ולעופרה היקרים,
ברצוני להודות לכם מקרב לב בשמי ובשם משפחתי על האוכל הנפלא, האסתטי, והטעים להפליא שקיבלתי מכם לכבוד אירוע יום ההולדת לאימי, וכן על השרות המקצועי המהיר והאדיב ושיתוף הפעולה היעיל לו זכיתי מכם.
נראה לי כי הביטוי: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" מתקיים אצלכם בכמה היבטים: החל באריזות האוכל, עבור דרך מראה האוכל האסתטי וצורת הגשתו וכלה כמובן בטעמו הנפלא!
תשומת הלב שלכם לכל הפרטים הקטנים שבדרך ראויה לציון מיוחד!
אין לי ספק כי אם תתמידו בדרך זו תעלו ותצליחו במעשה ידיכם המבורך !
תודה רבה ובהצלחה,
ליאת כהן ועינת שושני"



 

 

ארטייסט מגשי אירוח יוקרתיים -מגשים עם עוגיות ביס מתוקות