לאלו מאיתנו שרוצים לארח ולהשאיר רושם, לאנשים העמוסים, לאחראיים על האירוח במקום העבודה, פתרון הכיבוד המושלם הוא פינגר פוד לאירוח. מדובר על מנות קטנות אותן ניתן לאכול בלי סכין ומזלג ואפילו בלי לשבת לצד השולחן. אלו מנות מרשימות, עשירות בטעם והם מגיעות על מגשי אירוח כך שכל שיש לעשות הוא להניח את המגשים על השולחנות ולפנות אותם כשהם מתרוקנים מהמנות.

פינגר פוד הוא צורת הכיבוד המושלמת לאירועים קלילים. הם יכולים להיות מושלמים לאירועים משפחתיים, למפגשי חברים וגם לישיבות ואירועים לא רשמיים במקום העבודה. היום ניתן להזמין מבין מגוון מנות, ליצור תפריט מעניין שכל אחד יכול להתחבר אליו, להזמין מנות חלביות, טבעוניות, סלטים, מאפים וקינוחים. כל אלה מגיעים מוכנים על מגש כך שניתן להתרכז באורחים ולא בארגון האירוע.

פינגר פוד לאירוח זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מנות פינגר פוד לאירוח

כל מנה אשר ניתן לאכול אותה עם הידיים, בלי לכלוך ובלגן, נכנסת תחת ההגדרה של פינגר פוד. מנה שכזו יכולה להיות קיש קרקר עם גבינה, פטיפור, קאפקייק מלוח, קציצת ירק טבעונית ועוד. התפריט העשיר מאפשר להתאים את המנות המושלמות לכל אירוח וכולל אלטרנטיבות של ירקות ואפילו קינוחים.

עוד מאפיין של מנות פינגר פוד הוא האפשרות להכנה מראש. כלומר, הן לא חמות והן מגיעות מוכנות על גבי מגשים כשההכנה מבצעת בסמוך לאירוח אך אינה דורשת מאיתנו, המארחים, כל פעולת הכנה. כל שעלינו לעשות הוא להניח את המגשים השונים המסודרים עם המנות השונות ולאפשר לאורחים (ורצוי גם לעצמנו) ליהנות מהמראה והטעם.

פינגר פוד לאירוח - ארטייסט

טיפים לתכנון אירוח – לגזור ולשמור

הבחירה בפינגר פוד כצורת אירוח היא בחירה מצוינת. היא מאפשרת לכולם ליהנות משפע של טעמים, להסתובב ולפגוש יותר מאשר אורח אחד ובכלל, זוהי גישת אירוח קלילה ומרשימה. בנוסף לכך הנה מספר טיפים שיכולים לשדרג את החוויה הכללית:

  • סידור השולחן – כדאי להשקיע גם בסידור השולחן עליו יונחו מגשי אירוח לאירועים קטנים. במקרה של אירוע הקשור לחג כמובן אפשר לקשט את כל האזור בהתאם ואף לברר אילו מנות יכולות להתאים ולשדרג את עוד יותר את האווירה.
  • יצירת מגוון – היתרון של פינגר פוד לאירוח הוא היכולת להציע מגוון ואין זה משנה מה מספר האורחים שצפויים לאכול. רצוי לשלב בין מאפים, מנות ירקות, מגשי גבינות ולא לשכוח את הקינוחים. ניתן לחשב יחדיו את מספר המנות הרצויות לפי סוג האירוע ומספר המשתתפים.
  • התמקדות באורחים – חשוב מאד לזכור כי מדובר באירוח וחוויה שכולם אמורים להשתתף בה. זו בדיוק הסיבה להזמין מגשי אירוח חלבי כשאלו מאפשרים למארגנים להניח את המגשים בתחילת האירוע ולהסתובב בין כולם ללא דאגות בכלל.
  • אלרגיות – ככל האפשר רצוי לברר מראש אם ישנן אלרגיות מיוחדות ורצוי לשתף אותנו במידה וישנן. מעבר לאלרגיות ישנן גם מנות אשר מתאימות להעדפות תזונתיות כמו טבעונים וכדאי לגוון ולוודא שכל מי שיגיע יוכל למצוא את המנות המועדפות עליו.

פינגר פוד לאירוח - חברת ארטייסט

שלב אחר שלב בהזמנת פינגר פוד לאירוע

אירוח יכול להיות פשוט למדי ובוודאי בכל הנוגע לכיבוד. שירותי קייטרינג חלבי המציע מנות שמגיעות מוכנות, טריות, על מגשי אירוח יהיה פשוט אך מושלם. אלו שלבי הכנת מגשי האירוח:

מהות השלב מה נעשה בשלב זה
שלב ראשון – תכנון ובדיקת התפריט בחירת הכיבוד היא חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע. כחלק מהתכנון יש להסתכל על המנות השונות ולבנות את תפריט האירוע.
שלב שני – הזמנת המגשים כל שיש לעשות הוא להזמין את המגשים במגוון ובכמות הנדרשת. ניתן להתייעץ אתנו בכל שלב על אירוח עסקי או פרטי.
שלב שלישי – הכנה (עלינו) ברגע שקיבלנו את ההזמנה אנחנו דואגים להזמין את חומרי הגלם לזמן הקרוב ביותר לאירוע כדי להבטיח איכות. למעשה זהו שלב שקורה אך בלתי נראה.
שלב רביעי – איסוף או משלוח המגשים בהתאם לאזור ניתן לבצע איסוף של מגשי האירוח או לקבל אותם במשלוח עד למקום המיועד. התיאום יתבצע מראש כמובן והמגשים מגיעים מוכנים להגשה.
שלב חמישי – הגשה והנאה זהו. עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא להניח את המגשים על השולחנות ולתת לאורחים ליהנות מהם. בין אם מדובר בישיבה ובין אם אירוע משפחתי, זה הזמן להגיש וליהנות מהמחמאות.
מאמר - פינגר פוד לאירוח - ארטייסט