בואו לגלות עולם של מגשי אירוח פרווה שישנו את כל מה שחשבתם על מגשי אירוח. בחברת ארטייסט אנחנו מציעים לכם ליהנות משפע של מגשי אירוח העשויים רק מחומרי הגלם הטובים ביותר. במשך השנים פיתחנו ושכללנו את היצע המגשים שלנו וכיום יש לנו תפריט מלוח, תפריט טבעוני, תפריט מתוק, תפריט סלטים ועוד המון הפתעות שממתינות במיוחד בעבורכם.

מגשי אירוח פרווה זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח פרווה ברמה של כוכב מישלן

מגשי אירוח פרווה זה ארטייסט

כחברה כשרה חשוב לנו להשקיע את מלוא המאמצים בהרכבת המתכונים הטובים ביותר כדי שבאירוע שלכם תוכלו להגיש אוכל כשר וטעים ללא חשש שמישהו יישאר רעב או שמישהו לא ימצא משהו לאכול. מי שעומד מאחורי הקונספט של מגשי האירוח פרווה שלנו הוא השף קונדיטור יניב שבח, אשר למד בבית הספר הגבוה לבישול, תדמור, ולאחר מכן התמחה ברזי הקונדיטוריה בפאריז ואת כל הטכניקות ושיטות הבישול הייחודיות שהוא למד הוא מיישם בפיתוח מגשי האירוח הטעימים שלנו.

מבחינת חומרי הגלם אנחנו עובדים באופן בלעדי רק עם הספקים האיכותיים ביותר בארץ שמספקים לנו סחורות טריות ואיכותיות, ואנחנו לא משתמשים במשפרי טעמים ובחומרים נוספים מלבד הרכיבים עצמם. חשוב לנו להביא לאירוע שלך את אותה רמת איכות שהיינו מביאים לאירוע שלנו ובדיוק כפי שעל האורחים שלנו לא היינו חוסכים באוכל, כך אנחנו מאמינים שגם לאורחים שלך מגיע הטוב ביותר ואת זה אנחנו מספקים בצורת מגשי אירוח פרווה.

הסיבה שבחרנו דווקא לייצר מגשי אירוח כשרים היא פשוטה, חשוב לנו להביא אושר ושמחה לכולם ולכולן. בשנים האחרונות טכניקות הבישול התשדרגו והתווספו לארסנל הכלים שלנו חומרי גלם איכותיים שמאפשרים לנו להגיע למרקמים ולטעמים שלא היה אפשרי לחלום עליהם בעבר. את כל העושר הזה אנחנו רוקחים לכדי מתכונים מלהיבים שמשלבים בין טעמים מפתיעים ומוגשים בצורה אסתטית ומרשימה כדי שתהיו בטוחים שבאירוע שלכם האוכל יהיה שיחת האירוע, ורק מהסיבות הטובות.

למה כדאי להזמין מגשי אירוח פרווה לאירוע שלך

מגשי אירוח פרווה - ארטייסט

מגוון בלתי נגמר של אוכל – מכירים את קרוב המשפחה הזה שנחשב לבעייתי באוכל? זה שתמיד צריך להכין לו מנה בנפרד כי הוא לא מוכן לאכול שום דבר? אז אנחנו בארטייסט מציעים לכם שפע של מנות לבחור מתוכן ומניסיוננו אנחנו יודעים להגיד שבתוך השפע הזה יש מנות שמתאימות לכל אחד ואחת.
מגשי אירוח פרווה טעימים – בתור חובבי אוכל (פודיז) בעצמנו, הדבר שהכי חשוב לנו זה שהאוכל שאנחנו אוכלים יהיה טעים. את התפיסה הזו אנחנו דואגים להעביר בכול אחת ואחת מהמנות שלנו ולפי תגובות הלקוחות שלנו אנחנו יודעים שאנחנו עושים עבודה טובה כי המשותף לכל הביקורות הוא אחד – כולם מדברים על כמה היה להם טעים ועד כמה האוכל תפס את מרכז הבמה.
צורת הגשה שמרעננת את האירוע – מגשי אירוח פרווה מוגדרים בשפה המקצועית כ"פינגר פוד". הכוונה היא לצורה הקטנה של המנות אשר מאפשרת לאורחים לתפוס אותן בשתי אצבעות ולאכול ללא הצורך בסכו"ם או בצלחת. ממש כמו שצורת ההגשה של הטאפאס נחשבת לייחודית, כך מגשי האירוח שלנו מצליחים לשבור את הקרח ולרענן גם האירועים העסקיים המעונבים ביותר.
מתאים לכל סוגי האירועים – הזמנתם אורחים לארוחה ואין לכם זמן לבשל? מגשי האירוח יפתרו בעבורכם את הבעיה. צריכים לארגן הרמת כוסית במשרד ולא יודעים מאיפה להזמין כיבוד? מגשי האירוח המגוונים שלנו הם הפתרון. מתכננים ברית מילה עם המון מוזמנים? מגשי אירוח הם בדיוק מה שיעשה את ההבדל בין אירוע לאירוע מוצלח.

חברת ארטייסט מציעה לכם לשנות את כללי המשחק ולהפוך את האירוע הבא שלכם לכזה שלא ייצא לאנשים מהראש בעזרת מגשי אירוח פרווה טעימים ומרעננים. כמו שציינו קודם לכן, מגשי האירוח הכשר שלנו מתאימים לכל סוגי האירועים ויש לנו מנות לילדים ולמבוגרים כאחד. לקראת האירוע הבא שלכם צרו איתנו קשר ואל תתפשרו על פחות מארטייסט.

 

מגשי אירוח פרווה מחברת ארטייסט