חברת ארטייסט גאה להציג מגשי אירוח כשר – מגשים של אוכל איכותי וטעים המתאימים במיוחד לאירועים כשרים. כל מגשי האירוח שלנו מיוצרים תחת תעודת כשרות חלבית ומציעים עושר של טעמים אשר יהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח. אם אתם מחפשים להציע לאורחים שלכם אוכל איכותי, טעים, מזין וצבעוני. כזה שכל אחד ואחת ימצאו בו משהו שהם אוהבים לאכול, אז יש לנו בעבורכם את הפתרון.

מגשי האירוח הכשר שלנו יספקו לכם ולאורחיכם חוויה בלתי נשכחת שעוד ידברו עליה זמן רב לאחר מכן. אנחנו משקיעים בכל אחד ואחד מהמגשים שלנו את מלוא תשומת הלב ואנחנו משתמשים רק בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, ללא כל שימוש במשפרי טעמים ותוספים מוזרים, כדי לאפשר לכם להתענג על חיבור הטעמים המפתיע והמרענן שמגשי האירוח הגשר שלנו מספקים.

מגשי אירוח כשר זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מגשי אירוח כשר שכולם אוהבים

מגשי אירוח כשר עם מבחר דברים מתוקים ומלוחים - ארטייסט

פעם אנשים חשבו כי כדי להכין מגשי אירוח כשר צריך בהכרח להתפשר על איכות האוכל והאמונה הרווחת הייתה שמגשי אירוח כשרים, ואוכל כשר בכלל, הוא טעים פחות מאוכל לא כשר. אבל כיום אנחנו רואים עלייה בביקוש למגשי אירוח כשר והרבה מכך אפשר לייחס לחומרי הגלם האיכותיים שיש ברשותנו ולשיפור הרב שחל במודעות לטכניקות בישול חדשניות. פעם כדי לייצר מגשים לאירוח כשר היינו צריכים להשתמש בתחליפים פשוטים ולא טעימים במיוחד, כמו מרגרינה, אבל המודעות הגוברת והבום שחווה תחום טכנולוגית המזון סייעו לפיתוחם של חומרי גלם חדשים שמאפשרים לנו להגיע בדיוק לאותם מרקמים ולאותם הטעמים שהיינו מגיעים אליהם לו היינו משתמשים בחמאה. לגלריית תמונות והזמנת מגשי אירוח כשרים >>>

אנחנו בארטייסט משקיעים זמן ואנרגיה בכל מגש ומגש כדי להבטיח שכול האורחים שלכם יאהבו את האוכל שמוגש, גם שומרי המסורת וגם אלו שלא. כדי להבטיח זאת בנינו תפריט עשיר ומגוון שמכיל מנות בהשראת מטבחים מכול העולם. כך למשל תוכלו למצוא אצלנו מגש פטיפורים שמורכב מחמישה סוגים שונים של מנות מתוקות וקטנות שיגרמו לכם ללקק את האצבעות, או מגש קאנאפאסים עם ארבעה סוגים שונים של שילובים כמו פחזניה עם סלט ביצים וקרם סלק ווסאבי על בסיס של עוגייה פיקנטית. כל המגשים שלנו כאמור מחזיקים בתעודת כשרות וכל המגשים שלנו מיוצרים תחת עיניו של השף קונדיטור הראשי שלנו – יניב שבח, אשר בודק ומוודא כי מלבד הסטנדרטים הקשורים לכשרות המגשים שלנו גם יעמדו בדרישות הטעם והאסתטיקה שלו.

מגשים לאירוח כשר מזמינים מארטייסט

מגשי אירוח כשר - ארטייסט

כבר מיום הקמתה, חברת ארטייסט הייתה שונה בנוף המקומי. הקמנו את החברה לאחר שחיפשנו אוכל לחגיגות הולדתה של בתנו הבכורה, אך מהר מאוד גילינו כי אף אחד לא מציע שילוב של מנות כמו זה שעליו חלמנו. בעיני רוחנו ראינו את האירוע ככזה שמרכז את כל המאכלים שאנחנו אוהבים – פוקאצ'ות איטלקיות לצד פחזניות צרפתיות וכריכונים קטנים ועשירים בטעם. אבל בכל מקום נדרשנו לבחור רק בסוג אחד של אוכל, איטלקי או צרפתי, ים תיכוני או מקסיקני. אף אחד לא אפשר לנו להזמין מגשי אירוח מגוונים שמשלבים טעמים מכל רחבי העולם והבנו שעלינו לספק את הפתרון בעצמנו וכך למעשה נולדה ארטייסט כעסק משפחתי שמתמחה במגשי אירוח כשר מגוונים וטעימים.

כיום אנחנו גאים לעמוד ולהביט בפרויקט שנולד לנו מאז אותו היום, ויותר מכך אנחנו גאים בביקורות החמות והטובות שאנחנו מקבלים מלקוחותינו לאורך השנים. אנחנו עומלים כל הזמן על פיתוחים חדשים של מתכונים ושל מנות ורק לאחרונה השקנו את תפריט מגשי האירוח הטבעוניים שלנו שבזמן קצר כבר הספיק לבנות לעצמו קהל אוהדים שחוזר ומזמין אותו בכל אירוע שהוא עורך ואנחנו מתכננים עוד הפתעות לאורך הדרך.

נשמח לעמוד לשרותכם ולסייע לכם לבחור את מגשי האירוח שהכי יתאימו לאורחים שלכם, ונשמח גם לייעץ לכם בכל הקשור לכמות המגשים כדי שתהיו רגועים שיש לכם מספיק אוכל באירוע. אנחנו מספקים מגשי אירוח כשר לאירועים בכל הגדלים ובכל מקום בארץ – בין שמדובר על אירוע קטן של הרמת כוסית במשרד, אירוח של משפחה בבית לרגל חגיגות יום הולדת או באירוע בר מצווה מרובה משתתפים עם מגשי האירוח של ארטייסט אתם יכולים להיות רגועים שלכולם יהיה מה לאכול.

המבורגרים מייצגים מגשי אירוח כשר - ארטייסט