אירוע משפחתי, עסקי ואפילו מפגש עם חברים מחייבים אותנו להתארגנות מראש. מעבר לכך שיש לבחור את מקום המפגש המתאים, יש לדאוג לכיבוד קל לאורחים ואין כל צורך לעבוד קשה לשם כך. מגשי האירוח נותנים פתרון מצוין כשהם מציעים מגוון רחב של טעמים, בנראות יוצאת דופן והאירוח מתבצע באפס מאמץ.

בין אם מדובר על אירוח עסקי כמו בישיבה חשובה, כשאורחים מגיעים מחו״ל ואפילו ציון אירוע מיוחד בעבודה ובין אם מדובר על אירוע אישי, הכיבוד תמיד מקבל מקום משמעותי. כאשר הדרישה היא למצוא כיבוד קל לאורחים המגשים הם הפתרון הטוב ביותר.

כיבוד קל לאורחים זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



מנות המתאימות בתור כיבוד קל לאורחים

גם בתכנון אירוע קטן וקליל עלינו לחשוב על הכיבוד כשהמטרה היא שכל אחד ואחת יוכל למצוא את עצמו נהנה מההגשה וידע שלקחו אותו בחשבון. הסוד לאירוח קליל הוא בעצם האיזון, היכולת להציע מספר מנות אך לא יותר מדי מנות ולהתאים בין שעת האירוח לבין הכיבוד עצמו.

באירוח קליל הציפייה היא למנות קטנות, פינגר פוד חלבי, עשירות בטעמים, טריות ושאינן מחייבות ישיבה ולכן מגשי אירוח יכולים להיות מושלמים. מבחינת התפריט אפשר לשלב בין מנות מקטגוריות שונות כמו מאפים, ירקות, קיש וכמובן קינוחים. התפריט העשיר מאפשר גם להתחשב במגבלות והעדפות תזונה והוא כולל מנות חלביות, טבעוניות ומנות ייחודיות לחגים עם טאצ׳ שמשדרג את החוויה הקולינרית.

במקרה של אירוח בשעות הצהריים כדאי להשקיע ביותר מנות ולחשוב על אלו שמשביעות יותר כמו סנדוויצ׳ים עשירים בטעמים. באירוח בשעות הארוחה כדאי להציע לאורחים יותר מנות אך באירוח ערב, אחר הצהריים או במקום העבודה, אפשר להציע מטעמי גבינות ומיני מאפינס ולהזמין פחות מנות לכל אדם.

כיבוד קל לאורחים - ארטייסט

היתרונות של בחירה במגשי אירוח ככיבוד קל

מגשי אירוח חלבי יכולים להיות פתרון מושלם לכל מי שמחפש אחר כיבוד קל לאורחים. בין אם מדובר על אורחים שמגיעים לפגישה עסקית ובין אם מדובר על מפגש פרטי קליל היתרונות

  • מגוון מנות – ככל שהדבר נוגע לאירוח יש לחשוב על הכיבוד באופן שכולם יוכלו ליהנות ממנו. מגוון המנות על המגשים מאפשר לכולם לאכול, לאלו שלא ממש רעבים, צמחונים, טבעוניים והם יכולים להתאים אפילו לילדים.
  • נראות יוצאת דופן – אנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים ואחד היתרונות של כיבוד קל לאורחים בצורת מגשים היא האופן בו הם משתלבים בחלל. האסתטיקה הגבוהה היא תוצאה של דיוק, חומרי גלם טריים ואופן הנחת המנות על המגש.
  • טעמים נפלאים – ברור כי הטעם הוא המטרה וכאן ישנו שילוב נפלא בין אסתטיקה יוצאת דופן לבין טעמים מענגים שמורגשים בכל ביס. זוהי בחירה מושלמת לאירוח קליל, ללא תחושה של התחייבות כשהאורחים לא צריכים לשבת סביב השולחן כדי ליהנות מהטעם.
  • קלות ניקיון – לא רק הכיבוד יהיה קל אלא גם סידור המקום לפני ואחרי המפגש או האירוע. כיוון שכל המנות מסודרות על המגשים כל שיש לעשות הוא להניח אותם כפי שהם ובסיום לפנות את המגשים הריקים (וליהנות מהתשבחות של כולם).
  • הנאה מהאירוח – כשאנחנו מארחים אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתרוצצים סביב האורחים, דואגים שיהיה להם טוב ושוכחים ליהנות בעצמנו מהמפגש. מגשי אירוח לאירועים קטנים מאפשרים לנו גם לארח וגם ליהנות מהאירוע.

כיבוד קל לאורחים - חברת ארטייסט

חישוב כמות כיבוד קל לאורחים

הכלל הראשון באירוח אומר שעדיף שיהיו קצת יותר מנות לאורחים מאשר ההפך. בחישוב מספר המנות האידיאליות לאורחים יש להביא בחשבון את שעת האירוח כאשר אם האורחים מצפים לארוחה ברור שצריך יותר מנות לכל אדם אך אם האירוח אינו מחליף את הארוחה אז הכמות יכולה לרדת משמעותית.

רגע לפני שנבצע את החישוב אנחנו מעודדים להתייעץ, לשאול שאלות ולהיעזר במומחיות שלנו לא רק בהכנת מנות מרשימות אלא גם בעולם האירוח. בטבלה אפשר לראות את סוג המנה, המגוון המינימלי הרצוי וכמה מנות יתכן שכל אורח יאכל במהלך אירוע קליל (שאינו מחליף ארוחה):

סוג המנה מגוון מנות סך הכול מנות לכל אדם
פינגר פוד שמוגש באופן בלעדי במהלך האירוח רצוי לפחות שלוש אפשרויות שונות יש להתחשב בכך שכל אורח צפוי לאכול לפחות 5 מנות ויתכן אף עד 8 מהמנות המלוחות
מנת ירקות כתוספת אשר יכולה להיות סלט, אנטיפסטי וירקות חתוכים רצוי שיהיו לפחות שתי אפשרויות כולל מנת ירקות וסלט יש להתחשב בכך שכל אורח צפוי לאכול ירקות
קינוחים כולל פירות שטופים וחתוכים בכוסות רצוי לפחות שתי אפשרויות ואם ידוע על טבעונים לשאוף לשלוש יש לצפות לכך שכל אורח ירצה לטעום לפחות שני קינוחים.
מאמר - כיבוד קל לאורחים - ארטייסט