כישראלים יוצא לנו לארח לעיתים קרובות. מפגשים משפחתיים, עם חברים, באירועים קטנים כמו בריתה ויומולדת ובמפגשים עסקיים. ישנם מפגשים ״לא מחייבים״ וישנם מפגשים בהם עלינו לחשוב היטב על הכיבוד שנגיש. באירועי חברה, פגישות עסקיות ואפילו אירועים אישיים קטנים, מגשי אירוח יכולים להבדיל בין עוד מפגש לבין אחד שהטעמים בו יזכרו לזמן רב.

השאלה שיכולה לעלות לא פעם היא באיזה סגנון כיבוד לבחור. דמיינו פינגר פוד חלבי, מגשי אירוח חלבי, שמתאימים לאירועים ביתיים, מסחריים ועסקיים. מאפים, קישים, פשטידות טריות בשילוב ירקות, עד לקינוחים בלתי נשכחים שישאירו טעם של עוד וחוויה נעימה בקרב אורחי האירוע.

אוכל חלבי לאירוח זה ארטייסט



מתי יתרחש? מי המשתתפים? היכן ולכבוד מה….?

חייגו עכשיו לחברת ארטייסט - מגשי אירוח

שיווק ומכירות: 09-7738388 

מקרים דחופים: 052-3562051

אנחנו נשמח להתאים עבורכם את מגשי האירוח באופן המושלם!



היתרונות של אוכל חלבי לאירוח

ההחלטה על סגנון האוכל שיתאים לאירוח חשובה כאשר לאירוח חלבי ישנם יתרונות רבים. נתחיל מכך שאירוח זה נחשב לקליל יותר ולכן האורחים יכולים לקחת עוד ביס ועוד מנה בלי להרגיש כבדות או אי נוחות. הקלילות מתחברת לחוסר המחויבות כשהאכילה לא חייבת להיות סביב שולחנות מסודרים אלא באופן שמאפשר לאורחים להסתובב, לעשות מינגלינג וליהנות משיחות חולין מהנות.

ישנם כל כך הרבה מאכלים חלביים כך שאפשר ליהנות ממגוון גדול של מנות בסגנונות שונים כולל פינגר פוד, פשטידות, מאפים, מגשי גבינות ונוספים. אירוח חלבי נחשב לקליל, צבעוני ועשיר בטעמים כשרבים מעדיפים אותו גם מבחינת הכשרות.

אוכל חלבי לאירוח - מאמר ארטייסט

 

מגשי אירוח חלביים

בכל הנוגע לאירוח ישנן אפשרויות כיבוד שונות כשבשנים האחרונות מגשי אירוח חלביים הפכו לפופולאריים ולא במקרה. מדובר על מגשים שמגיעים מוכנים ועליהם מנות קטנות המתאימות גם לאכילה עם הידיים. בין היתר יכולים להיות על המגשים פשטידות קטנות, מנות פאי צבעוניות, מאפים מלאים בכל טוב, לחמים שלצידם ממרחים משובחים ושפע של ירקות שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה.

מגשי אירוח חלביים מתאימים לכל שלב של האירוח כשהם יכולים להציע גם קינוחים וקינוחי כוסות שאינם רק טעימים אלא נראים מגרים. כל החושים פועלים כשכל מנה מתוכננת בקפידה תוך שימוש בחומרי גלם משובחים וטריים. בהתאם לקהל היעד אפשר לגוון את ההזמנה ולשלב בין מנות שונות ואפילו במגשים טבעוניים. מגשי האירוח מציעים חוויה פרקטית, טעימה וטבעית לכל אירוח.

טיפים לאירוח חלבי מושלם

בין אם מדובר באירוח עסקי או אירוח ביתי ברור כי לטעמים ישנה השפעה על החוויה כולה. הבחירה במנות חלביות קולעת לטעם של רוב האורחים והיא מאפשרת להם ליהנות גם מקפה עם חלב וקינוח שסוגר את החוויה הכוללת. עבור המארחים אספנו חמישה טיפים לאירוח מושלם:

גיוון במנות

כדאי מאד לגוון במנות אך לדאוג לאיזון כך שלא תהיה תחושה של התפזרות. האורחים ירצו באופן טבעי לטעום יותר ממנה אחת ובצדק. כדאי לשלב בין מאפים שונים, סלטים, מנות מלוחות וקינוחים מתוקים ואם ידוע על אורחים טבעונים לדאוג שגם הם יוכלו ליהנות מהאירוע. גיוון במידה יאפשר לכולם ליהנות מטעמים שונים אך בלי להרגיש שפספסו את אחת המנות.

מאמר אוכל חלבי לאירוח - ארטייסט

 

דגש על טריות

אין זה משנה באיזה קייטרינג או צורת אירוח בוחרים, על טריות אי אפשר להתפשר וכאן אנחנו שמחים לבשר שאנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר ודואגים להכין כל מגש קרוב ככל האפשר לשעת האספקה. אוכל חלבי לאירוח מאפשר לשמור את המגשים במקרר למספר שעות ואפילו ליממה אם יש צורך ולשים את המנות על השולחן כשהן כבר מונחות ועם טעם יוצא מן הכלל.

כמות מספיקה

ככל האפשר כדאי לדעת מראש כמה אנשים ישתתפו באירוע או באירוח ובהתאם לבחור את כמות האוכל כשהכלל אומר שתמיד עדיף להזמין מעט יותר מאשר מעט פחות. כיוון שרוב האנשים לא עוסקים בתחום האירוח באופן מקצועי הטוב ביותר הוא להתייעץ בנוגע לכמות הרצויה ולבחור מספר מנות שיציעו גם גיוון אך לא יתפזרו מדי.

מאמר מקצועי - אוכל חלבי לאירוח - ארטייסט

 

מגשי אירוח

מגשי אירוח חלבי הם דרך מצוינת להגיש לאורחים שפע של מנות טריות, שנראות מעולה ושהטעם שלהן אפילו עוד יותר טוב. המגשים הם הדרך הפשוטה ביותר לארח ישיבה, פגישה עסקית והם מתאימים לאירועים עסקיים ופרטיים. המגשים מגיעים מוכנים לאירוח כשאפשר לשמור אותם למספר שעות במקרר כשכל שיש לעשות הוא להסיר את הכיסוי ולשים אותם במקום המיועד כדי שהאורחים ייהנו מהם.

 

 

אוכל חלבי לאירוח - ארטייסט